نشان بانک

«نشان بانک» نخستین شعبه دیجیتال بانک ملی ایران، سرویس جدید اپلیکیشن ایوا است، که این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا در یک فضای دیجیتال، حضور در شعب بانک را تجربه کرده و تمام خدمات مالی و بانکی خود را بصورت غیرحضوری و به آسانی و سهولت دریافت کرده و مدیریت کند.

کاربر به کمک این سرویس می‌تواند ثبت امضای الکترونیک، پرداخت تسهیلات، افتتاح حساب، صدور دسته چک، دریافت شبا، مشاهده موجودی و دریافت صورتحساب ، مسدودی کارت ، مشاهده آنلاین نرخ ارز و... را به صورت غیرحضوری و به صورت 7*24 (24 ساعته و در تمامی روزهای هفته) در اپلیکیشن ایوا انجام دهد.

گام نخست؛ امضای دیجیتال یا الکترونیک

بیشتر خدمات سرویس نشان بانک اپلیکیشن ایوا، شعبه دیجیتال بانک ملی ایران، نیازمند داشتن "امضای دیجیتال" است. می‌توان با ورود به سرویس گواهی امضا که ویژه کاربران و مشتریان بانک ملی ایران است پس از تکمیل فرآیند آن و ایجاد امضای الکترونیک برای یکبار، به صورت نامحدود از خدمات و سرویس‌های شعبه مجازی بانک ملی ایران استفاده کرد.

ورود کد ملی، سریال پشت کارت ملی و تاریخ تولد، اخذ عکس سلفی در اپلیکیشن ایوا و ورود اطلاعات تکمیلی شامل استان، شهر، آدرس محل سکونت، کد پستی، تلفن ثابت، مراحل ثبت و تعریف گواهی امضای الکترونیک در اپلیکیشن ایوا است.

همچنین باید خاطرنشان کرد که چنانچه برای دریافت کارت ملی جدید درخواست داده اید و هنوز کارت ملی جدید برای شما صادر نشده است، می توانید کد پیگیری خود را در قسمت مربوط به کارت ملی درج کنید و مراحل ثبت نام را کامل کنید.

کاربران باید به این نکته توجه داشته باشند که جهت تعریف امضا الکترونیک حتما باید شماره تلفن همراه شان به نام شخصی خودشان باشد تا بتوانند گواهی امضا الکترونیک را دریافت کنند.

حالا پس از پایان مراحل سرویس گواهی امضا، می توانید به همه سرویس های زیر دسترسی داشته باشید که توضیحات تکمیلی این سرویس ها به شرح زیر است:

افتتاح حساب:

با فراهم شدن احراز هویت و گواهی امضای الکترونیک و مدیریت اوراق و اسناد تجاری دیجیتالی برای نخستین بار، امکان افتتاح حساب غیرحضوری در سرویس نشان بانک اپلیکیشن ایوا فراهم شد و کاربران و مشتریان بانک ملی ایران می توانند پس از افتتاح حساب آنی و راحت، خدمات بانکی خود را دریافت کنند.

نشان اعتباری:

این سرویس مربوط به کاربرانی است که سهام عدالت دارند و این سهام نیز در بانک ملی ایران است؛ در این حالت میتوانید سهام عدالت خود را وثیقه قرار داده و به کمک آن تا سقف 10 میلیون تومان وام به صورت کارت اعتباری دریافت کنید.

بانک ملی امکانی فراهم نموده تا دارندگان سهام عدالت بتوانند با وثیقه قرار دادن سهام عدالت خود در این بانک، کارت اعتباری مجازی دریافت و بوسیله آن از فروشگاه های طرف قرارداد بانک ملی همچون فروشگاه‌های وین مارکت، افق کوروش و رفاه استفاده کرد. 

درج کد ملی، کد امنیتی، قبول شرایط اولیه و ابطال تمبر، ثبت کد پیامک شده به تلفن همراه (این کد به شماره همراه اعلام شده در سامانه سهام عدالت ارسال می شود)، تایید اطلاعات، تایید دو قرارداد درخواست توثیق سهام عدالت و سفارش فروش/قرارداد مرابحه صدور نشان اعتباری نشان و در نهایت وارد کردن مجدد کد امنیتی از جمله مراحلی است که باید برای استفاده از این خدمات طی و تکمیل شود.شما می توانید در منوی گزارشات گردش کارت اعتباری مختص این وام را هم مشاهده کنید.

تسهیلات کرونایی:

سرویس اعطای تسهیلات به صاحبین مشاغل آسیب دیده از کرونا بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک از طریق اپلیکیشن ایوا میسر شده است. افراد واجد شرایط میتوانند با مراجعه به قسمت ثبت نام تسهیلات کرونا در این اپلیکیشن و با ورود کد ملی و کد کارگاه و همچنین امضا الکترونیک فرمها و قرارداد تسهیلات کرونا، درخواست خود را ثبت کنند.

پس از تائید مدارک و انجام رویه های بانکی، مبلغ تسهیلات به حساب شخص واریز میگردد. نکته مهم اینکه افراد واجد شرایط باید قبلا در سامانه کارا ثبت نام نموده و اطلاعات آنها به تائید آن سامانه رسیده باشد.

پرداخت اقساط تسهیلات:

کاربران در این خدمت، اقساط تسهیلات خود را از محدوده مبلغی در بازه 100.000 ریال تا 20.000.000 ریال پرداخت کنند اما باید توجه داشته باشند که جهت استفاده از این سرویس باید اطلاعات هویتی صاحب کارت (حساب) بانک مبدا با مالک سیم کارت یکسان باشد.

جست و جوی شعب:

در این سرویس آدرس تمامی شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور آورده شده و برای پیدا کردن شعبه مورد نظر  که پس از مشخص کردن استان و شهر می توان به صورت اختیاری قسمتی از آدرس را وارد و یکی از شعب موجود در محدوده فیزیکی تعیین شده را انتخاب کرد.

کارت به کارت:

در حال حاضر سرویس کارت به کارت از مبدا بانک‌ها و موسسات مالی، سامان، صنعت و معدن، صادرات، رفاه، پست بانک ایران، ملل، سپه، سرمایه، پاسارگاد، پارسیان، نور، ملت، توسعه صادرات، توسعه، تجارت، سینا، شهر، انصار، خاورمیانه، کشاورزی، ایران زمین، توسعه تعاون، قوامین، اقتصاد نوین و آینده به مقصد تمامی بانک‌های عضو شبکه شتاب امکان‌پذیر است.

کاربران با این سرویس می‌توانند به سادگی و در عرض چند ثانیه با موبایل خود، به کارت بانکی دیگران پول انتقال دهنده و با وجود این سرویس دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دستگاه های کارتخوان برای انتقال وجه را نیست.

موجودی کارت:

با این خدمت، می توان براحتی با وارد کردن شماره کارت و اطلاعات بانکی شامل: cvv2 ، تاریخ انقضا و رمز یکبار مصرف، موجودی حساب خود را مشاهده کرد.

اطلاعات حساب:

کارابران در این خدمت با وارد کردن شماره مشتری بانک ملی (این شماره در سامانه بام نیز قابل رویت است)، لیست حساب‌های مربوط به خود را مشاهده می کنند. 

نرخ آنلاین ارز:

یکی از قابلیت های سرویس نشان بانک اپلیکیشن ایوا مشاهده نرخ آنلاین ارز است و شما می توانید در این خدمت، با کلیک بر روی گزینه بروزرسانی  نرخ خرید و فروش 14 ارز رایج دنیا را در هر زمان از شبانه روز مشاهده کنید.

استعلام شبا:

برای دریافت و مشاهده شماره شبای خود جهت انجام امور بانکی در این خدمت سرویس نشان بانک ایوا کافیست که شماره حساب بانک ملی خودتان را وارد  کنید.

استعلام وضعیت چک:

با استفاده از این سرویس می‌توان تاریخچه ای از چک که شامل تاریخ، ساعت صدور، مبلغ و وضعیت چک است را مشاهده کرد که برای استفاده از این سرویس باید علاوه بر وارد کردن شماره حساب بانک ملی و کدملی، شماره چک را نیز درج کرد.

تمکن مالی:

به کمک این سرویس ، تمکن مالی آنلاین شماره حساب درخواستی ، ارائه می شود و با درج شماره حساب بانک ملی، کدملی و وارد کردن بازه زمانی مد نظر می توان از این سرویس استفاده کرد.

حساب ترجیحی:

کاربران می توانند به کمک این سرویس با وارد کردن شماره کارت بانک ملی و کد ملی خود لیست حساب‌های بانک ملی متصل به کارت  بانکی خود را مشاهده کنند.

صورتحساب ارزی:

کاربران می توانند در این خدمت، صورت‌حساب ارزی خود را برای هر بازه دلخواه مشاهده کنند.

صورتحساب تسهیلات:

می توان در این خدمت، ریز صورتحساب تسهیلات خود را برای هر بازه دلخواه مشاهده کرد.

صورتحساب ریالی:

در این خدمت، ریز صورتحساب ریالی برای هر بازه زمانی دلخواه قابل رویت خواهد بود.

 باجه آنلاین:

کاربران در این خدمت، درخواست مشاوره داده و پس از درخواست موضوع مشاوره مشکلات خود را آنلاین با کارشناسان شرکت پرداخت الکترونیک سداد مطرح کنند و همکاران ما به صورت 24 ساعته در خدمت کاربران عزیز اپلیکیشن ایوا هستند. 

ساپتا:

کاربر به کمک این سرویس می تواند تمام پیامکهای (واریزی و برداشت) مربوط به کارتهای بانک ملی خود رامشاهده نماید.

برای این سرویس بایستی کدملی شماره تلفن همراه کاربر ( شماره تلفنی که کاربر با آن ایوا را رجیستر کرده است) با شماره ملی صاحب کارت یکسان باشد.

 کارت هدیه:

کاربران در ابتدا وارد منوی کارت هدیه می شود و بر روی گزینه ایجاد کارت هدیه جدید کلیک می کند که مراحل آن به شرح زیر است:

•    مبلغ کارت هدیه و مناسبت کارت هدیه را انتخاب می‌کند.
•    کاربر طرح روی کارت را انتخاب می کند.
•    کاربر متن دلخواه را ثبت می کند / فونت و رنگ متن را نیز انتخاب می کند.
•    کاربر وارد صفحه پرداخت شده و با کارت بانکی خود پرداخت را انجام میدهد.
•    کاربر می تواند کارت خریداری شده را برای دیگران از طریق شبکه های اجتماعی مانند واتس آپ ارسال کند و یا برای دریافت کارت فیزیکی به کیوسکهای صدور کارت هدیه بانک ملی مراجعه نماید.

مسدودی کارت:

کاربران در این خدمت با وارد کردن کد ملی و اطلاعات شماره کارت می توانند در خواست مسدودی کارت خود را ثبت نماید. در این حالت کارت بانک ملی مشخص شده باطل می‌شود.

زرنشان:

کاربر در ابتدا بایستی به منظور مشخص شدن ارزش طلای خود به یکی از شعب بانک کارگشایی مراجعه کند، در مرحله بعد وارد اپلیکیشن ایوا، سرویس نشان بانک شده و بعد از تعریف امضای دیجیتال خود وارد منوی زرنشان شود و در خواست خود را با توجه به کد ملی اعلام شده در شعبه ، ثبت کند.

در این سرویس 2 مدل تسهیلات قابل ارائه به کاربران است:

1- اعطای وام قرض الحسنه در قبال ترهین طلای ساخته شده و جواهرات تا سقف فردی 20 میلیون ریال و  باز پرداخت یکساله در مقابل 30 گرم طلای ساخته شده

2- اعطای تسهیلات جعاله رفع احتیاجات ضروری در قبال ترهین طلای ساخته شده و جواهرات تا سقف فردی 200 میلیون ریال و باز پرداخت یکساله و کارمزدهای مربوطه در مقابل 100 گرم طلای ساخته شده است

در صفحه اول بایستی فیلدهای زیر توسط کاربر تکمیل شود:
•    نیازمندی 
•    مبلغ
•    نوع تسهیلات
•    انتخاب شعبه کارگشایی دریافت تسهیلات
کاربر در این مرحله درخواست خود را ثبت می‌کند.
در مرحله بعد کاربر تایید اطلاعات شخصی و تسهیلات خود را می‌دهد.
کاربر در اینجا امضای دیجیتال خود را ثبت کرده و تایید نهایی را دریافت خواهد کرد.

صورتحساب کارت:

کاربر با وارد کردن کدملی و مشخصات کارت بانکی خود ، 10 گردش آخر شماره کارت بانک ملی خود را مشاهده میکند.

 

منبع : https://bmi.ir/landing/neshanbank

به گزارش روابط عمومی بانک ملي ايران و بنابر هماهنگی با شورای هماهنگی بانک‌ها، ساعت کار و خدمات‌دهی بانک‌هادر استان تهران به روال گذشته برگشت.

لازم به ذکر است حذف باجه‌های عصر تا اطلاع ثانوی انجام می‌شود.

آنچه باید در مورد بیماری کرونا بدانیم

کرونا ویروس چیست؟

• خانواده بزرگی از ویروس ها هستند که هفتمین رده جدید آن در شهر ووهان چین پیدا شده است .

• مرکز شروع طغیان آن در اثر حضور یا کار در بازار عمده فروش ماهی و غذاهای دریایی در ووهان چین بوده است. 

علایم ابتلا به این ویروس چیست؟

• علایم شایع: تب، سرفه، کوتاهی تنفس، علایم گوارش، اسهال

• علایم در موارد شدید: عفونت ریه ( پنومونی)، سندرم تنفسی حاد، نارسایی کلیه 

چه کسانی بیشتر مستعد ابتلا هستند؟

• سالمندان

• افراد دارای بیماری زمینه ای مثل دیابت، بیماری های قلبی

• خانم های باردار

• کودکان 

آیا انتقال فرد به فرد امکان پذیر است؟

• انتشار از راه هوا

• تماس نزدیک با انسان مبتلا

• دست زدن به وسایل آلوده 

راه های پیشگیری

• به طور مداوم و در هر زمان ممکن اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون کنید.

• از دست دادن و روبوسی کردن با افراد دارای علایم تنفسی (سرفه، عطسه و...) خودداری کنید.

• دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

• فاصله حداقل یک و نیم متری را از افراد بیمار رعایت کنید.

• از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

• از رها کردن دستمال کاغذی های مصرف شده در محیط خودداری کنید.

• از خوردن مواد غذایی نیم پز خودداری کنید.

• از تماس با حیوانات اهلی/ وحشی خودداری کنند.

تغییر ساعت کاری واحدهای بانک ملی ایران

 به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، با موافقت رئیس شورای هماهنگی بانک ها، ساعت کار واحدهای صف و ستاد بانک ملی ایران در کل کشور از روز شنبه 10 / 12 / 1398 تا روز پنجشنبه 15 / 12 / 1398 تغییر کرد.

بر این اساس، ساعت کاری واحدهای صف و ستاد برای کارکنان بانک 8 تا 13 و برای مشتریان 8:30 تا 12:30 خواهد بود.

تغییرات احتمالی ساعت کاری بر اساس مصوبات آتی شورای هماهنگی بانک ها اعلام خواهد شد.

بانک ملی هپکو و آذرآب را نجات داد/بانک ملی ۲۰ میلیارد و بانک تجارت ۷ میلیارد تومان وام پرداخت کردند

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: با تاکید رئیس جمهور مبنی بر رفع هر چه سریعتر مشکل دو شرکت آذرآب و هپکو و رسیدگی به وضعیت کارگران این دو شرکت، وزیر اقتصاد با دستوری ویژه به عاملیت بانک های ملی و تجارت اولین گام را در رفع این مشکل برداشت.

به گزارش بانک مردم به نقل از شادا، محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملى ایران گفت : پیرو تاکید رییس جمهور و دستور ویژه دکتر کرباسیان وزیر اموراقتصادى و دارائى براى تامین منابع لازم به منظور رفع مشکلات کارگرى شرکتهاى آذرآب و هپکو ، بانک ملى ایران مبلغ دویست میلیارد ریال براى شرکت آذرآب و بانک تجارت مبلغ هفتاد میلیارد ریال براى شرکت هپکو روز پنجشنبه ششم مهرماه اختصاص و پرداخت گردید.

در همین خصوص، استاندار مرکزی نیز اعلام کرد: با پیگیری هایی که تا ساعات پایانی روز پنجشنبه انجام شد، بخشی از معوقات کارگران شرکتهای هپکو و آذرآب به حساب آنها واریز شد.

وی افزود: با هماهنگی و همکاری فراگیر مدیران بانک‌ملی ایران با اعطای ۲۰ میلیارد تومان وام زمینه پرداخت ‌‌ معوقات کارگران آذرآب فراهم شد.

در این مسیر و با وجود زمان بسیار کم و پایان ساعت اداری و همچنین تعطیلی سیستم بانکی؛ همکاری خوبی برای اجرای این مصوبه از سوی بانک ملی ایران صورت گرفت که جادارد در این خصوص از دکتر کرباسیان وزیر محترم اموراقتصاد و دارایی، مدیران بانک ملی و تجارت و سایر مسولان و مدیران کشور و استان و همچنین از سعه صدر و همکاری مطلوب کارگران در مسیر اجرای مصوبات روز گذشته تشکر نمایم

ساعت آغاز به کار ادارات و دستگاه های دولتی با آغاز بازگشایی مدارس در اول مهرماه 1396

دبیر هیئت دولت با تاکید براینکه تغییر سیستماتیک و سراسری  برای کارکنان دولت در ساعت آغاز به کار ادارات و دستگاه های دولتی با آغاز بازگشایی مدارس در اول مهرماه صورت نگرفته، توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، محسن حاجی میرزایی گفت:  شهردار تهران، با توجه به شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی  و افزایش تقاضای سفر های شهری  و تا دو هفته ای که برای برقراری  کامل سرویس های مدارس و تنظیم رفت و آمد دانش آموزان  و والدینی که فرزندانشان را به مدرسه  می رسانند  زمان لازم است، درخواست کردند که تاخیر تا ساعت ۹ صبح از اول تا ۱۵ مهرماه کارمندان مجاز  شمرده شود و در صورت لزوم به عنوان مرخصی ساعتی منظور شود. برهمین اساس معاون اول رئیس جمهور نیز طی بخشنامه ای چنین اجازه ای را صادر کردند.

دبیرهیئت دولت افزود: بنابراین هیچ تغییری در ساعت کار دستگاهها، بانکها  و شرکت ها ایجاد نمی شود و صرفا تاخیرات این دو هفته تا ساعت ۹ مجاز شمرده می شود

دبیر هیئت دولت افزود: در اصل این بخشنامه یک مساعت به کارمندانی است که دانش آموز دارند تا رفت آمد خود و فرزندانشان را در روزهای اول ماه مهر و ترافیک این روزها مدیریت کنند.

متن كامل بخشنامه به شرح ذيل است:


با توجه به آغاز تحصيلي ۱۳۹۷-۱۳۹۶ و به منظور مديريت تقاضاي سفرهاي شهري و كاهش زمان ناشي از ترافيك سنگين در معابر اصلي و شرياني شهر تهران، كليه دستگاه هاي اجرايي و بانك هاي شهر تهران مجازند از اول تا پانزدهم مهرماه سال جاري در صورت تأخير كارمندان خود تا ساعت (۹) صبح، تاخير مزبور را مجاز تلقي كنند و در صورت لزوم ساعات تأخير را به عنوان مرخصي ساعتي منظور دارند.
اسحاق جهانگيري
معاون اول رييس جمهور

آغاز بازدید عمومی از موزه بانک ملی ایران

بانک ملی ایران امکان بازدید عمومی از موزه بانک را برای علاقه مندان فراهم کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، موزه بانک از روز هفتم مرداد ماه برای بازدید به روی همه باز است.
ساعت کار موزه شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 13 تا 17 به جز ایام تعطیل خواهد بود.

اسکناس، دفترچه یادداشت نیست

بانک ملی ایران در راستای ارائه خدمات مطلوب تر بانکی به مشتریان، خود را به ارائه اسکناس و ایران چک سالم و پاکسازی شده موظف می داند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، گر چه دستیابی به ترکیب اسکناس سالم برای بانک هزینه بر است، اما بسیاری از فرایندهای منجر به فرسوده شدن اسکناس قابل پیشگیری است.
متاسفانه گاه مشاهده می شود برخی افراد به نگارش کلمات، عبارات و جملاتی بر روی اسکناس های رایج اقدام کرده و یا روی آن مهر می زنند. این گونه اقدامات موجب مخدوش، فرسوده و از رده خارج شدن اسکناس و تحمیل هزینه پاکسازی و سالم سازی به بانک می شود. 
با این حال، در شعب بانک ملی ایران ابتدا اصالت اسکناس های دریافتی از مشتریان تایید شده و سپس طی عملیات سالم سازی و پاکسازی وجوه نقد، اسکناس های سالم از فرسوده تفکیک شده و اسکناس سالم دوباره به چرخه پولی بر می گردد.
اسکناس های فرسوده نیز برای خارج شدن از چرخه پولی کشور در فواصل زمانی مناسب به بانک مرکزی ارسال می شود تا در فرآیند امحا قرار بگیرد.

آغاز طرح ضربتی پرداخت تسهیلات ازدواج در بانک ملی ایران

طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در بانک ملی ایران آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران،شبکه بانکی کشور در این طرح، 5 هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از منابع قرض الحسنه خود می پردازد که سهم بانک ملی ایران از این میزان بیش از 900 میلیارد تومان است.
بانک ملی ایران اعطای 90 هزار فقره از تسهیلات ازدواج را بر عهده دارد  که حدود 20 درصد کل تسهیلات را شامل می شود.
طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از اول مرداد تا آخر شهریور عملیاتی می شود.
لازم به ذکر است تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوجین 100 میلیون ریال است.

واحد پول ایران تومان و برابر ۱۰ ریال تعیین شد

ه گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، در این لایحه به احکامی درباره نظارت، مقررات انتظامی، صندوق حمایت سپرده ها، توقف، بازسازی، ورشکستگی، انحلال و تصفیه بانک ها و مؤسسات اعتباری پرداخته شده است.

بر پایه این لایحه واحد پول ایران تومان و برابر 10 ریال تعیین شد.

هدف از این لایحه، تأمین ثبات، سلامت و پایداری نظام پولی و بانکی بر مبنای موازین شرعی و صیانت از منافع سپرده‌گذاران است که مشتمل بر اقدامات مناسب به‌منظور برون‌رفت مؤسسات اعتباری از شرایط نامطلوب، نحوه رسیدگی به تخلفات مؤسسات اعتباری و اقدامات مقتضی در زمان ورشکستگی این مؤسسات می‌باشد.

همچنین به منظور تضمین سپرده‌‌های اشخاص در مؤسسه اعتباری، به صندوق ضمانت سپرده‌ها اجازه داده شده با رعایت شرایط مقرر در این لایحه به فعالیت‌های خود ادامه دهد که بر این اساس عضویت تمامی مؤسسات اعتباری در این صندوق الزامی است.

علاوه بر این، برای کمک به پیشرفت حرفه بانکداری، اعلام موارد عملکرد غیرحرفه‌ای اعضا به بانک مرکزی، تصمیم‌گیری و اقدام در جهت پیشگیری از رقابت ناسالم و غیرمنصفانه بین اعضاء، هماهنگی و تصمیم‌گیری در خصوص نحوه تبلیغات و اطلاع‌رسانی بانکی در چارچوب مقررات بانک مرکزی، تشکیل هیات‌ داوری با ضمانت اجرا در جهت حل اختلاف بین اعضاء و مشتریان و ارایه نظرات مشورتی به اعضاء، کانون بانک‌ها با مشارکت مؤسسات اعتباری که در ایران فعالیت می‌کنند، تشکیل شده و تمامی مؤسسات اعتباری ملزم به عضویت در کانون بانک‌ها هستند.

تغییر ساعت کار شعب بانک ملی ایران در روزهای پس از شب های قدر

همزمان با فرارسیدن شب های پر فیض و برکت قدر، ساعت کار شعب بانک ملی ایران تغییر کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، به منظور استفاده مناسب از فضایل و معنویت شب های قدر و بهره مندی از برکات عدیده این لیالی نورانی و شریف، فعالیت شعب بانک در روزهای چهارشنبه 24 و یکشنبه 28 خرداد مصادف با 19 و 23 ماه مبارک رمضان با دو ساعت تاخیر آغاز می شود
 
ساعت کار بانکها در 1396

ارائه خدمات جدید در همراه بانک ملی ایران

بانک ملی ایران به منظور افزایش رضایت مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک و ارتقای خدمات مبتنی بر IOS ، خدمات جدیدی را بر روی سامانه همراه بانک ملی عملیاتی کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در نسخه جدید تحتIOS همراه بانک (5،11) ، خدمات جدیدی نظیر اصلاح فرایند فراموشی رمز عبور بدون نیاز به مراجعه به شعب ، کنترل بازه زمانی در قبوض پرداخت شده و قابلیت ویرایش حساب های پر کاربرد فعال شده است.
دریافت صورتحساب، اعلام مانده حساب، پرداخت اقساط درون بانکی و بین بانکی، انتقال وجه از یک حساب به حساب دیگر و همچنین انتقال وجه از حساب به کارت های بانک ملی ایران از دیگر خدمات این سامانه بر پایه شماره حساب می‌باشد.
همچنین خدمات برپایه کارت‌های بانکی، خدمات چک، پرداخت قبوض خدماتی و خرید شارژ برای تمامی سیم کارت های تلفن همراه نیز از دیگر خدمات این سامانه می باشد و تمامی خدمات فوق بدون نیاز به اینترنت بوده و فقط خدمت انتقال وجه کارت به کارت شتابی بصورت اینترنتی قابل ارائه می باشد.
مشتریان برای دسترسی به نسخه جدید همراه بانک ملی می‌توانند به سایت بانک ملی ایران به آدرس www.bmi.ir مراجعه کنند.

پرداخت وام به کارکنان بانک‌ها با نرخ ۱۰ درصد آغاز شد

محمد رضا حسین زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران(ایبِنا)، افزود:بر اساس آخرین دستور العملی که در خصوص تسهیلات کارکنان بانک ها داده شده این تسهیلات با نرخ ۱۰ درصد در حال حاضر به کارکنان بانک‌ها پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: نهاد ناظر درخصوص حقوق و مزایای کارکنان شبکه بانکی کشور، شورای حقوق و دستمزد مشخص کرده اند که در این شورا در خصوص میزان حقوق کارمندان بانک‌ها تصمیم گیری می‌شود.

یادآور می شود، پیش از این اعلام شده بود که طی بخشنامه‌ای که در رابطه با نحوه تسهیلات‌دهی به کارکنان و مدیران عامل بانک‌ها تنظیم و به شبکه بانکی ابلاغ  می شود، سقف مجموعه تسهیلاتی که یک کارمند بانک می‌تواند در طول دوران خدمت خود دریافت کند ۲۵۰ میلیون تومان است.

همچنین اعلام شده بود در دستورالعملی که برای محدود کردن تسهیلات‌دهی به مدیران و کارکنان بانک‌ها تنظیم شده و اجرا خواهد شد، سقف تسهیلاتی که یک بانک می‌تواند به مدیران و کارکنان خود پرداخت کند در ابتدا ۲۵۲ میلیون تومان تعیین شده بود که در نهایت تصمیم‌گیری شد این رقم به ۲۵۰ میلیون تومان کاهش یابد. این در حالی است که پیش از این سقفی برای تسهیلات دهی وجود نداشت و در چند حوزه از جمله مسکن، جعاله، خودر و ... امکان دریافت تسهیلات از سوی کارکنان بانک‌ها وجود داشت. در عین حال که سود پرداختی به مجموعه این تسهیلات حدود ۱۰ درصد است و این در حالی است که پیش تر کارکنان بانک‌ها تسهیلات را با سود هفت درصد و از منابع قرض‌الحسنه دریافت می‌کردند.

حذف امکان کارت به کارت از سایت بانک ملی ایران

پیرو اعلام قبلی و براساس جدیدترین اعلام اداره کل عملیات بانکی به دلیل افزایش امنیت و آرامش بیشتر مشتریان ارجمند، امکان انتقال کارت به کارت مستقیم از طریق وب سایت بانک ملی ایران از سه شنبه دوازدهم مردادماه جاری غیرفعال می گردد.
امکان انتقال وجه به این شیوه با سهولت و امنیت بیشتر از طریق سامانه جدید بانک ملی ایران( بام)فراهم می باشد. متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت بانک و عضویت در سامانه هوشمند بام با ارامش و امنیت بیشتر از این خدمت بانکی و دیگر مزیت های چشمگیر جدیدترین سامانه بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران بهره مند شوند.

این بانک خیلی زود وام می دهد

بانک کارگشایی در سه ماهه اول سال ۱۳۹۵برای رفع نیازهای خرد و فوری مالی مردم در قبال ترهین طلا آلات، تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کرد.
بانک ملی این بانک خیلی زود وام می دهد
به این مطلب امتیاز دهید
85.7% 14.3%

به گزارش سرویس اقتصادی "جام نیـوز"، بانک کارگشایی در سه ماهه اول سال ۱۳۹۵برای رفع نیازهای خرد و فوری مالی مردم در قبال ترهین طلا آلات، تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کرد.

 

بنابر اعلام بانک ملی ایران، تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده توسط این بانک به تعداد ۱۲۷ هزار و ۸۱۱ فقره و به ارزش بالغ بر۸۳۷ میلیارد ریال است.

 

بانک ملی اعلام کرد: متقاضیان تسهیلات بانک کارگشایی در ازای ترهین هر گرم طلای ۱۷ یا ۱۸ عیار مبلغ یک‌صد هزار ریال تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت می‌کنند. به عبارت دیگر هر مشتری در قبال ترهین ۲۰۰ گرم طلای ۱۷ یا ۱۸ عیار، مبلغ ۲۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه با سررسید یک‌ساله دریافت می‌کند.

 

بر اساس اعلام بانک ملی، از ویژگی‌های مهم تسهیلات بانک کارگشایی عدم وجود مطالبات معوق برای بانک و دریافت فوری تسهیلات برای متقاضیان است و در شرایط عادی افراد می‌توانند در حدود ۳۰ دقیقه، سقف تسهیلات بانک کارگشایی به مبلغ ۲۰ میلیون ریال را دریافت کنند. 

 

بانک کارگشایی از واحدهای بانک ملی ایران است که دارای سه شعبه در تهران (کارگشایی مرکز، امیریه و امیرکبیر ) و ۴۷ واحد در سراسر کشور است؛ شعبه مرکزی این بانک در میدان محمدیه تهران قرار دارد.

ایسنا

مزایای کارت اعتباری بانک ملی ایران

کارت‌های اعتباری بانک ملی ایران یکی از خدمات متنوع این بانک است که صاحب کارت می‌تواند تا سقف ده میلیون تومان در ماه با اعتبار این بانک خرید کند. مزایای این کارت‌ها موجب شده است تا این خدمت با استقبال مطلوبی در میان مردم همراه شود.
مجید شکوهی مدیرعامل شرکت پیشگامان پویا (شرکت کارت اعتباری وابسته به بانک ملی ایران) در یک نشست خبری، ضمن تشریح مزایای استفاده از کارت‌های اعتباری برای مشتریان، به تنوع کارت‌های اعتباری بانک ملی ایران اشاره و در ادامه ویژگی‌ها، شرایط و نحوه دریافت این کارت‌ها را تشریح کرده است. مشروح این مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید.

نشست مطبوعاتی مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا با حضور خبرنگاران رسانه های کشور در محل  شرکت برگزار شد.  مجید شکوهی مدیرعامل پیشگامان پویا در ابتدای این نشست مطبوعاتی ضمن خوشامدگویی به اصحاب رسانه و آرزوی قبولی عبادات در ماه مبارک رمضان اظهار امیدواری کرد که با نقش آفرینی شایسته رسانه ها فرهنگ استفاده از کارت های اعتباری در جامعه گسترش یافته و گام هایی جدی در این مسیر برداشته شود.

شکوهی در ادامه با اشاره به پیشرفت بانکداری الکترونیکی در کشور و رشد استفاده از ابزارهای مرتبط با این حوزه  گفت: «امروز کشور ما به لحاظ دست یابی به تکنولوژی و دانش بانکداری الکترونیکی در شرایط مطلوبی قرار دارد و در حقیقت می توان گفت کشورمان شانه به شانه کشورهای توسعه یافته در حال پیشرفت در این حوزه است». وی در ادامه  افزود:« با این حال سهم کارت های اعتباری به عنوان یکی از ابزارهای بانکداری الکترونیکی در این پیشرفت،متناسب با بخش های دیگر آن نیست.  مطابق با آخرین آمارها بیش از 30درصد تراکنش‌ها در کشورهای توسعه‌یافته در حوزه کارت‌های اعتباری بوده است. این رقم در آمریکا بیش از 55درصد است . این درحالی است که در کشورمان تراکنش‌های مربوط به حوزه کارت های اعتباری کمتر از نیم درصد از کل تراکنش ها را به خود اختصاص داده است.»

مدیرعامل پیشگامان پویا در ادامه به موضوع رکود اقتصادی در کشور پرداخت و گفت:« متاسفانه در حال حاضر کشور ما در شرایط رکود اقتصادی قراردارد. در شرایط رکود، کاهش تقاضا به کاهش عرضه و کاهش عرضه در بلند مدت به تعطیلی صنایع بزرگ، کوچک و متوسط و تشدید بیکاری منجر خواهد شد.  از این رو بدیهی است که استمرار چرخه رکود به جامعه آسیب وارد خواهد کرد.» شکوهی در ادامه افزود:« تحریک تقاضا یکی  راه های مقابله با رکود است. در حقیقت با استفاده از روش های تحریک کننده تقاضا می توان چرخه رکود را شکست. در فرایند معکوس چرخه رکود، افزایش تقاضا به افزایش تولید و افزایش تولید به اشتغال زایی و شکل گیری چرخه رونق منجر می شود. یکی از ابزارهای تحریک تقاضا استفاده از مکانیسم کارت های اعتباری است. از جمله مزایای کارت اعتباری ، توسعه اعطای اعتبارات بانکی در سطح خرد به طبقات متوسط جامعه است. طبقه متوسط، طبقه ای است که دریافتی یا درآمد ثابت و متوسطی دارد که  در صورت دریافت اعتبار یا تسهیلات می تواند با برنامه ریزی خوب هزینه ها و دارایی های خود را مدیریت کند.» وی در ادامه با اشاره به حجم مطالبات معوق در نظام بانکی گفت:«  جالب است بدانید که کمتر از ده درصد از مطالبات معوق در نظام بانکی ایران در حوزه تسهیلات خرد بوجود آمده است.از این رو می توان گفت که تسهیلات خرد جزو کم ریسک ترین نوع از انواع تسهیلات در ساختار بانکی ما محسوب می شود. این  نکته به خوبی نشان می دهد که طبقه متوسط جامعه ما به عنوان بزرگترین قشر استفاده کننده از این نوع تسهیلات، متعهدترین و قابل اعتمادترین گروه در میان استفاده کنندگان از تسهیلات بانکی هستند.»

این کارشناس ارشد مسائل اقتصادی در ادامه با اشاره به نقش نظام بانکی در ساختار اقتصاد کشور گفت: «مدیریت گردش پول در جامعه در دست بانک ها است. اگر بانک ها  این فرایند را به درستی هدایت کنند، منافع آن به همه اقشار جامعه خواهد رسید. در غیر این صورت اولاً خود بانک ها  در ارائه خدمات مد نظر با ناکارآمدی مواجه می شوند و دوماً نقدینگی از بانک ها  به بازار غیر متشکل پولی  و در حقیقت از مراجع رسمی به مراجع غیر رسمی انتقال پیدا خواهد کرد. به هرحال اقتصاد ما تجربیات  تلخی را در این مورد از سرگذرانده است که می بایست از آنها درس گرفت.» شکوهی، استفاده از مکانیسم کارت اعتباری را یکی از راه های مدیریت صحیح گردش پول در اقتصاد ایران دانست و در ادامه افزود:« ارائه کارت های اعتباری به طبقه متوسط  که اکثریت جامعه ایران را شکل می دهد،  مدیریت گردش مالی در نظام بانکی را در مسیر صحیح قرار خواهد داد.»

مدیرعامل توسعه سرمایه پیشگامان پویا در ادامه با اشاره به شرایط شکل گیری و ماموریت اصلی این شرکت گفت: «در چنین شرایطی  و در سال ۱۳۹۳ بانک ملی تصمیم گرفت شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا، که یکی از شرکت‌های زیر مجموعه این بانک است، را برای فعالیت در حوزه کارت اعتباری اختصاص دهد و ما برای اجرای این طرح ماموریت پیدا کردیم. برای تحقق این هدف، شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا از سال ۹۳ تا انتهای سال ۹۴ زیرساخت‌های لازم را فراهم کرد و در سال ۹۵ عملا وارد بازار شد». شکوهی در ادامه با اشاره به عقد قراردادهای کارت اعتباری بانک ملی برپایه عقود اسلامی و برابر با دستورالعمل های بانک مرکزی گفت: « قراردادهای کارت اعتباری با عقد مرابحه انجام می‌شود. این نوع قرارداد از سوی بانک مرکزی و به منظور تشکیل پرونده و صدور کارت های اعتباری ارائه شده است.»

شکوهی  در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در مورد مزایای استفاده از کارت های اعتباری برای مشتریان گفت:«یکی از مزایای کارت های اعتباری، گردشی بودن اعتبار (Revolving Credit) در آنها است . در حقیقت در این ساختار استفاده مجدد ازاعتبار بازگردانده شده، نیازمند تشکیل پرونده مجدد  تسهیلاتی نیست، ضمن آنکه حق انتخاب بازپرداخت کارت اعتباری به صورت یکجا در انتهای هر ماه و یا به صورت مدت دار و اقساطی برای او وجود دارد.».وی در ادامه افزود:« انعطاف موجود در ساختار مصرف و بازپرداخت کارت های اعتباری، به مشتری قدرت مدیریت مصرف اعتبار را مطابق با وضعیت درآمد او، اعطا می کند.»

 مدیرعامل پیشگامان پویا  با اشاره به تنوع محصولات کارت های اعتباری در بانک ملی افزود:« در یکی از انواع کارت های اعتباری بانک ملی، چنانچه مشتری در انتهای هرماه نسبت به پرداخت صورتحساب خویش به صورت یکجا اقدام نماید، هیچ سودی به اعتبار مصرف شده تعلق نخواهد گرفت.». وی در ادامه در پاسخ به پرسشی در مورد وضعیت صدور کارت های اعتباری خرید کالای ایرانی گفت:« به منظور اجرای این طرح اعتبار خاصی از سوی بانک مرکزی اخصاص یافت. صدور کارت های اعتباری خرید کالای ایرانی برای شاغلین آموزش پرورش بر عهده بانک ملی گذاشته شده است .شرکت ما به عنوان متولی صدور این کارت ها، نزدیک به 73 هزار کارت را صادر کرده است.  این کارت ها برای شعب بانک ملی ارسال شده است. همچنین بیش از سه هزار کارت اعتباری خرید کالای ایرانی تحویل کارمندان آموزش و پرورش شده است. تحویل کارت ها به دنبال اتمام فصل امتحانات در آموزش و پرورش سرعت بیشتری گرفته و ما در پایان هر هفته شاهد افزایش کارت های تحویل شده به کارکنان آموزش و پرورش هستیم.»

شکوهی در ادامه در خصوص منابع در نظر گرفته شده برای کارت اعتباری بانک ملی گفت: «بر اساس ظوابط تعریف شده در بانک،  منابع از محل  جذب نقدینگی و بر اساس سیاست هایی که در بانک به صورت سالانه تدوین می شود، تامین خواهد شد. در این حوزه هیئت مدیره محترم بانک ملی اختیارات لازم را در اختیار شعب قرار داده است.» وی در ادامه با  اشاره به افزایش استفاده از دستگاه های کارت خوان فروشگاهی در صورت گسترش استفاده از کارت های اعتباری گفت:« آنچه موجب پایداری کارت‌های اعتباری می‌شود ارزان بودن هزینه استفاده از آن است .  اصناف و فروشگاه ها بیشترین منفعت را از کارت اعتباری خواهند برد.چون در نتیجه استفاده با از کارت اعتباری میزان فروش پذیرندگان کارت افزایش می باید و فروشگاه ها سود بیشتری حاصل می کنند. این در حالی است که افزایش فروش و افزایش سود فروشگاه ها به واسطه پولی است که بانک در اختیار مشتریان قرار می دهد. در این شرایط طبیعی است که بخشی از این سود می بایست به بانک تامین کننده اعتبار پرداخت شود.از این رو بانک مرکزی در صدد دریافت کارمزد از تراکنش های مربوط به کارت‌های اعتباری است.» شکوهی در ادامه گفت:« در عرف بین‌الملل نیز دریافت کارمزد از پذیرندگان انجام می‌شود. شرکت هایی نظیر ویزا و مستر‌کارت در بخش بین‌المللی کارمزد های متنوعی را از پذیرندگان دریافت می کنند که میزان آن در برخی موارد به 7 تا 10 درصد هم می رسد و طبیعی است چون بانک اعتبار را در اختیار فرد قرار می‌دهد باید سهمی از سود فروشگاه به بانک اختصاص یابد.»

مدیرعامل پیشگامان پویا در مورد حداقل سپرده برای دریافت کارت اعتباری بانک ملی گفت:« در خصوص کارت های اعتباری فراگیر بانک ملی، دارندگان حساب جاری باید در شش ماه گذشته دست کم  یک میلیون تومان گردش مالی ماهانه داشته باشند و برای دارندگان حساب های کوتاه مدت و قرض الحسنه  میانگین مانده یک میلیون تومان در ماه در 6 ماه گذشته مد نظر است». وی در ادامه افزود:« همچنین سقف اعتبار اختصاص یافته برای هر مشتری مطابق با دستور العمل بانک مرکزی تعیین و  بر اساس جدول اعتبارسنجی اختصاص می یابد.» شکوهی در مورد ارائه کارت اعتباری بانک ملی به صورت سازمانی گفت:« برای این منظور تمهیداتی در نظر گرفته شده و سازمان ها و ادارات دارنده حساب در بانک ملی  با عقد تفاهم نامه با شعبی که در آنها حساب دارند، به صورت گروهی بتوانند برای کارکنان خود کارت اعتباری دریافت کنند. »

این کارشناس ارشد مسائل اقتصادی اعطای تسهیلات  را برابر با مقررات بانک مرکزی است گفت:« ارائه کارت اعتباری به مشتریان بر اساس قرداد لازم الاجرا و احراز صلاحیت مشتری با شاخص هایی نظیر نداشتن چک برگشتی، نداشتن بدهی  غیر عادی بانکی و دریافت یک فقره چک و بدون ضامن خواهد بود. ارزیابی ما این است فردی که  مدت ها مشتری خوش حساب بانک بوده است، بدهی بانکی و چک برگشتی نداشته به احتمال قوی در آینده نیز مشتری خوش حساب خواهد بود و ما اصولاً در این حوزه مطالبات معوقه خارج از عرف نخواهیم نداشت.» شکوهی در ادامه افزود:« واجدین شرایط  متقاضی کارت اعتباری بانک ملی که مشتری این بانک هستند، هم اکنون می توانند با مراجعه به شعب و یا از طریق سامانه اینترنتی درخواست کارت اعتباری بانک ملی اقدام نمایند و بین سه تا ده روز کارت اعتباری خویش را دریافت نمایند.»

مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا با اشاره به اقدامات این شرکت برای گذار از بانک داری سنتی به بانک داری مدرن از رسانه ها خواست که  امر اطلاع رسانی و اشائه کاربردی مفهوم کارت اعتباری  یاری گر این موسسه اقتصادی باشند.

ساعت کار شعب بانک ملی ایران در شبهای مبارک قدر  1395

شروع ساعت کار بانک ملی ایران در 19 و 23 ماه مبارک رمضان با دو ساعت تاخیر
بر اساس مصوبه هیات وزیران ، به مناسبت شب های قدر و سوگواری مولای متقیان حضرت علی (ع) زمان شروع به کار مراکز دولتی در سراسر کشور در روزهای 19 و 23 ماه مبارک رمضان با دو ساعت تاخیر آغاز و تمامی شعب از ساعت 9 صبح آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم خواهند بود.
...............
کانال رسمی بانک ملی ایران را به دوستان خود معرفی کنید.
https://telegram.me/bankmelli_ir

بانک ملی ایران دستورالعمل حمایت مالی ازبنگاه های کوچک ومتوسط را صادرکرد

بانک ملی ایران با هدف تسریع در اجرای برنامه‌های دولت در زمینه تحرک‌بخشی به اقتصاد و رفع رکود در راستای اقتصاد مقاومتی، دستورالعمل حمایت مالی از بنگاه‌های کوچک و متوسط را به شعب این بانک ابلاغ کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، با توجه به رسالت بانک‌ها برای تامین مالی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط و به دلیل نقش مهم آنها در ایجاد اشتغال و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، بانک ملی ایران سیاست راهبردی خود در سال جاری را حل مشکلات مالی این واحدها قرار داده است.
بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بانک کشور و بازوی اصلی دولت در اجرای سیاست‌های اتخاذ شده و به منظور تحقق اهداف اصلی اقتصادی دولت مبنی بر خروج از رکود و تحرک‌بخشی به اقتصاد، از تمام ظرفیت‌های موجود خود در این زمینه استفاده و نقش خود را در این خصوص به خوبی ایفا خواهد کرد.
 بر این اساس شعب بانک ملی ایران آمادگی دارند درخواست های تسهیلاتی بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط را در چارچوب مقررات و دستورالعمل های بانک مرکزی ، مورد بررسی و اقدام قرار دهند.

ساعت کاری ماه رمضان امسال هم تغییر نکرد

در حالی در دو سال اخیر دولت تغییری در ساعت کاری کارکنان در ماه مبارک رمضان ایجاد نکرد که شواهد حاکی از آن است امسال نیز( 1395 هجری شمسی و 1437 هجری قمری ) تغییری در ساعت کاری سازمان‌ها و ادارات دولتی وجود نخواهد داشت

 

کد خبر : 244934    
زمان مخابره : ۱۳۹۳/۴/۴  ساعت ۱۴ : ۲۱
 
 
 
سخنگوی هیات دولت:

سخنگوی هیات دولت از عدم تغییر ساعات کاری ادارت در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا،محمدباقرنوبخت افزود: دولت یازدهم مقید به اجرای قانون است؛ بنابر این نمی توانیم و این اختیار را نداریم که ساعت کار را کاهش دهیم، اما اگر کارمندان ادارات در ایام ماه مبارک رمضان بخواهند در ساعت اولیه یا پایانی روز کاری خود از مرخصی استفاده کنند، دستگاه های اجرایی این همکاری را با آنها خواهند داشت.وی ادامه داد: این مصوبه دولت گذشته از سوی ریاست قوه مقننه با اعتراض و ایراد مواجه می شد ولی دولت قبلی بدون توجه به این اعتراض ها، کاهش ساعات کار در ماه مبارک رمضان را اجرا می کرد.

سامانه درخواست اینترنتی کارت اعتباری بانک ملی ایران رونمایی شد

بانک ملی ایران با هدف تسهیل هر چه بیشتر امور بانکی مشتریان، سامانه درخواست اینترنتی کارت اعتباری را راه‌اندازی کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، مشتریان محترم در صورت تمایل به استفاده از کارت اعتباری این بانک می‌توانند علاوه بر مراجعه به شعب، از طریق سایت اینترنتی بانک ملی ایران به آدرس www.bmi.ir اقدام کنند.
بانک ملی ایران طی چند ماه اخیر کارت اعتباری خود را در قالب مرابحه و فراگیر با هدف ایجاد قدرت خرید بیشتر مشتریان و تامین بیشتر نیازهای خرد مالی آنها عرضه کرده که با استقبال مناسبی نیز روبه‌رو شده است.
 دارندگان این کارت‌ها می‌توانند تا میزان مشخصی که به آن سقف اعتبار گفته می‌شود از محل اعتباری که توسط بانک ملی ایران اختصاص داده شده است، از مراکز فروش، کالا یا خدمات خرید کنند.
این کارت‌ها در مبالغ 10 تا 100 میلیون ریالی صادر و اعتبار آن گردشی است که پس از تسویه و یا بازپرداخت اقساط، اعتبار کارت تا میزان اولیه تجدید (شارژ) می‌شود.
دریافت وجه نقد از طریق خودپرداز و کارت خوان‌های شعب توسط این کارت‌ها امکان‌پذیر نمی‌باشد.
قدرت خرید بیشتر، شرایط آسان دریافت، مدیریت هزینه و آزادی عمل در پرداخت و اعتبار مستمر از جمله مزایای کارت‌های اعتباری بانک ملی ایران است.

 

درخواست اینترنتی کارت اعتباری بانک ملی ایران